måndag 7 juli

På fm for jag , david, ville till norra berget. Där mötte vi upp Monica å barnen. Jag fick stanna bilen för att kräkas på dit vägen å sen fick jag göra likadant på hemvägen...... : ( Hem igen . David tog itu med tvättstugan jag la mig å vilade en stund. Sen var det dax att fara ut till ön, gabriel fyllde 5år. Vi var hos monica å peter de bjöd på tacos, å sen tårta. Fick knappt i mig nån tårta  (så olikt mig) men tacosen var jag desto mer sugen på !  Ville rodde en sväng med gummibåten-jättekul tyckte han. David sov över - skulle bygga lite gärdsgård imorgon. Daniel åkte med oss skjutsade hem honom. Sen skjutsade jag ville till pappa. Nu är jag totalt slut å ska gå å sussa igen.
ps.....andra dan i rad som jag kräkts 2 ggr. /åhh måtte detta vända SNART !!! Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0