Onsdag 9 juli 2008

konstigt är det. Igår natt vaknade jag kl 3 å var tvärpigg ! Bara jag å memfan hemma. Vid fyra hade jag fikat å läst tidningen.  Klev sen upp för att städa garderoben...! Somnade sen om vid 8 på fm å vaknade 10 igen å var pigg...! Städade å grejade hemma hela dagen, kanske inte i samma fart som jag brukar- men ändå ! Kräktes inte på hela dan å mådde helt okej .

Idag däremot så sov kjag ända till 11.45 !!! Höll på att svimma då jag såg vad klockan var. Å att memfis inte sagt till var obegripligt! Studsade upp... men sen mot em igen blev jag koma trött å bara tvärsomnade  då var ju ändå david hemma. Så nu undrar ju hur i hela friden jag ska kunna sova nåt inatt ?! David for just på jobb. Efter detta pass börjar han sin semester- HURRA ! Är åxå överlycklig övaer att jag inte mått illa nåt idag. Var till å med sugen på lite glass....längesen jag var sugen på nåt sött kan jag säga...

På måndag ska vi se på bebisen för första gången ! Håll tummarna att allt är bra med pyret därinne !!! / kram kram

ps magen växer så det knakar å inte bara där, märker på blickarna av de som ännu inte frågat hur det ligger till....

Kommentarer
Postat av: Monkan

Va skönt att få någon dag å må bra! Så kul att träffa er!!! Nu är vi hemma igen. Håller tummarna för ultraljudet! Kramar!

2008-07-11 @ 22:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0