längesen !

hej igen !
Jag har inte övergett bloggen jag har bara mått pissigt dåligt. Fast det är ingen fara med mig jag är bara gravid !
Jag går precis in i 3e månaden å det har varit lite upp å ner senaste tiden. Imorgon ska vi på inskrivning till barnmorskan, det ska bli spännande. Ursäkta min entusiasm.....mår skit illa å måste sluta nu, skriver mer då jag mår bättre ! Ville bara berätta den glada nyheten iaf !!!!!

senare.....mår lit bättre nu så jag gör ett nytt försök att skriva. Anledningen till att jag legat lite lågt är att jag har velat vänta tills det blivit lite säkrare. Det har varit och är - en dag i taget ! Det värsta har varit tröttheten å illamåendet, kräktes så sent som idag...sen blir jag hemskt täppt inäsan å de är jobbigt för jag får nästan andnöd då känns det som .... ja har jag berättat A kan jag väl lika gärna fortsätta med B. Vi har bestämt datum för giftemål !!! Det blir den 6 september. Sen den 7 september åker vi på pröllopsresa till Thailand 2v. Känns nästan för bra för att vara sant, men livet kan väl få gå lätt emellanåt ?? "borde" må som bäst då , illamåendet förhoppningsvis borta å man har ännu inte hunnit bli för tung, förhoppningsvis !!!
 
Men just nu vill jag bara bli pigg å må bra.....! Känns skönt att kunna skriva om det, nu kan jag avlsta mig på sidan med mina åkommor tills alla runt om mig kräks.... :- )
lägger upp några bilder från midsommar då vi var hos mamma. Det var jättemysigt med tävligar å MASSA mat !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0