måndag 30 juni

I lördags for jag david ville ut på ön. Vi hade köpt med oss en stor smörgåstårta. Det är ju inte var dag man har så mycke att berätta ! De blev naturligtvis jätteglada. Igår var det tänkt att vi skulle börja renovera datarummet, men jag mådde illa så vi kom inte enns iväg för att handla färg... får se om det bli i em istället. Ville är på fritids så kul för han stortrivs där  : - )

Ska iaf en vända till apoteket för att hämta medicin till både mig å memfis. Dosetten är numera full av alla tabletter känns det som. Järntabletter, folsyra, levaxin, vitamin, omega3, cymbalta.......ja herregud ! Fast jag har minskat ner cymbaltan till hälften å ska minska ner resten då mitt illamående lagt sig..... gäller att skynda långsamt...!
Igår märkte jag att det var svårt att ta på förlovniingsringen..... hjälp- redan ! Vi som beställt vigselringar från  samma guldsmed som gjorde de andra, de kommer att bli så vackra !!!
 Men frågan är om jag får på mig den eller om jag måste ha en provisorisk ring då vi gifter oss.....

Det mesta av planeringen är klart fast inte allt. Vi har f-farande inte bestämt vart det blir efter vigseln. Har några alternativ som vi ska kolla upp. Sen har jag inte fått svar från USA ang min brudklänning, så ikväll måste jag ringa dit- HUGA !
Sen ansökan om semester mmm mmm, det är rätt mycke kommer man på eftersom. Men oj vad jag längtar !!!

JAG KÄNNER MIG SÅ UNDERBART LYCKLIG Å TACKSAM ! DET ÄR EN UNDERBAR KÄNSLA SOM KONTRAST MOT ALLT SOM VARIT. jAG TAR INGET FÖR GIVET MEN KÄNNER STOR TACKSAMHET FÖR ATT JAG FÅR UPPLEVA DETTA ÅTERIGEN I MITT LIV. ALLT KOMMER ATT BLI BRA, JAG HAR EN POSITIV KÄNSLA. kan jag bara få MER kraft å ork å slippa illamåendet då kan det inte få va bättre ......

STOR KRAM FRÅN MIG ! : - )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0