måndag 16 Juni

På fredagen grillade vi. På lördagen för vi ut till ön för att fira Maud som fyllde år. Vi blev där hela dan, David byggde järdsgård å jag å ville fick åka ut med Peters nya sportbåt! Gabriel var åaxå med, fortare !!! ville de åka. For bortåt spikarna å tillbaks.Det blev tårta å sen middag, lite bakvänt men det var inte tänkt vi skulle stanna . Monica hade gjort sånna goda gratinerade kycklin wraps, som jag måste ta receptert på!

GRATTIS åxå igen min gamla hederliga pålitliga vän MONICA-hurrra hurra hurra , du är toppen ! Vad skulle jag göra utan dig ?! STOR GRATTISKRAM !!
 ja jag vet för tillfället i allaf fall att den15 Juni är  Monikas födelsedag...  ;- )

Idag har jag varit till sjuhuset för provtagning, sen hem igen vrålhungrig! Havregrynsgröt å två hårdmackor med ägg å kaviar slank ned lätt. David har precis åkt på jobb - åter imorgon. Ska på sjukhuset till medicin å sen till tandläkarn med ville.

Tänk att det redan är midsommar igen... inte klokt vad det går undan. Vi har inte bestämt helt 100 vad vi ska göra. Såsent som idag blev det bestämt att ville ska va hos Pappa , så då ser väl upplägget lite annorlunda ut. Men antingen åker vi till ön å firar med Davids släkt eller åxå blir det kanske grillfest. Det känns inte så viktigt tycker jag, mer då jag har ville men annars blir det vilket som  : )

Kommentarer
Postat av: Monkan

Tack tack din gamle räv! Påminner dig igen nästa år när du får hurra! Stor kram tillbaka- du är en dito go´gammal skön vän!

Gröt är bra!! Hejja Gunde!

2008-06-16 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0